Content Marketing. Περιεχόμενο ως Αξία.

Το περιεχόμενο που προβάλλει την επιχείρηση έχει τεράστια στρατηγική σημασία.
Μπορεί να διατηρήσει το υπάρχον πελατολόγιο, χτίζοντας σχέσεις αφοσίωσης και εμπιστοσύνης.
Και μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του πελατολογίου προσελκυοντας νέους.

Content Marketing σημαίνει διαμορφωμένο κείμενο που το κοινό που στοχεύουμε ως πελατολόγιο θέλει να δει, περιεχόμενο που αναζητά, περιεχόμενο που θα το μοιραστεί.
Το κοινό στην εποχή μας “καταναλώνει’ πέντε φορές περισσότερο περιεχόμενο από ότι τριάντα χρόνια πριν.
Η δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου δίνει την δυνατότητα σε επιχειρήσεις να διατηρήσουν διαύλους επικοινωνίας με το πελατολόγιο τους και να συνδεθούν με νέους πελάτες.

Βασικά σημεία για πετυχημένο content marketing είναι:

Να γνωρίζει η επιχείρηση ποιοί είναι οι πελάτες της

Η γνώση του ποιοί είναι οι πελάτες μιας επιχείρησης είναι το κλειδί για επιτυχημένες καμπάνιες προώθησης της. Αναγνωρίζοντας ποιοί είναι οι πελάτες μας και τι τους ενδιαφέρει μπορούν οι διαφημιστικές καμπάνιες μιας επιχείρησης να είναι στοχευμένες και αποτελεσματικές.

Δημιουργία σχετικών μηνυμάτων περιεχομένου
Η δημιουργία αξιόλογου εταιρικού περιεχομένου που είναι και ευχάριστο και ενημερωτικό είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να κερδίσει μια επιχείρηση εμπιστοσύνη και συναισθηματικό δέσιμο με τους πελάτες της. Επικεντρωθείτε στις ανάγκες των πελατών δημιουργώντας περιεχόμενο και πληροφορίες που χρειάζονται οι πελάτες, λύνοντας απορίες και απαντώντας σε ερωτήματα τους. Έτσι οι πελάτες θα επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας συχνά και θα υπάρχει συναισθηματικό δέσιμο με το Brand name σας.

Ενιαία επικοινωνιακή πολιτική
Το περιεχομένου που δημιουργεί η επιχείρηση πρέπει να έχει συνάφεια με τις ανάγκες του πελατολογίου της και συνέπεια σε όλα τα μέσα που χρησιμοποιεί η επιχείρηση για την προβολή της και την μετάδοση του εταιρικού περιεχομένου της.
Υπάρχουν μέσα αυτοματοποίησης των μηνυμάτων μιας επιχείρησης ταυτόχρονα σε διάφορα μέσα προβολής και εξαγωγής στατιστικών συμπερασμάτων για την αναπροσαρμογή και δημιουργία κάθε διαφημιστικής καμπάνιας.

Δημιουργικότητα
Το οπτικό αποτέλεσμα του μηνύματος έχει μεγάλη συμβολή στην επιτυχία μετάδοσης του. Καλής ποιότητας γραφικά, δημιουργικά και ευχάριστα video και όλα αυτά σχεδιασμένα να προσαρμόζονται σε mobile συσκευές παίζουν καθοριστικό ρόλο, ενώ κακής ποιότητας οπτικό υλικό μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα για την εικόνα της επιχείρησης.

Ανάλυση και ερμηνεία της πληροφορίας
Το Content marketing είναι μετρήσιμο.
Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου είναι απαραίτητη και σχετικά απλή με επεκτάσεις που μέσα από την ιστοσελίδα της επιχείρησης μπορούν να συλλέξουν στατιστικά στοιχεία για την διαντίδραση των επισκεπτών της ιστοσελίδας της επιχείρησης.
Η μελέτη των στατιστικών αποτελεσμάτων θα βοηθήσει την επιχείρηση να δει την αποτελεσματικότητα της διάχυσης του εταιρικού περιεχομένου που η εταιρεία προβάλλει.

Συμπέρασμα
Το content marketing θα δημιουργήσει περιεχόμενο αξίας για την επιχείρηση, περιεχόμενο που θα μπορεί να την κάνει ξεχωριστή, να τονίσει την ιστορία της και να κάνει το πελατολόγιο της να ταυτιστεί με το προϊόν και τις υπηρεσίες της.

Κέρδισε Χρόνο.

Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος!

Ελάτε να αποτυπώσουμε σωστά την δική σας επιχειρηματική ιστορία. Να δημιουργήσουμε περιεχόμενο αξίας για την ιστοσελίδα σας και να το κοινοποιήσουμε σωστά με στρατηγική.

Yorgos Kastritseas
GDPRROAD MAPCONTENT
© Copyright 2018 all rights reserved by kastritseas.gr
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram