Digi Hotel Xenia 2019 Συμπεράσματα

Digi Hotel Xenia 2019

Τα βασικά συμπεράσματα, κατά την γνώμη μου, της συνάντησης Digi Hotel που διεξήχθη στο πλαίσιο της Xenia 2019, για τις τουριστικές επιχειρήσεις από την πλευρά της ψηφιακής παρουσίας τους, όπως τα είδα με τις ομιλίες και παρουσιάσεις που έγιναν, είναι:

  1. Κάθε τουριστική επιχείρηση πρέπει να έχει την δική της μοναδική ιστοσελίδα
  2. Δεν αρκεί να έχεις ένα facebook page για την Τουριστική σου επιχείρηση
  3. Χρειάζεται συστηματική ενημέρωση με περιεχόμενο της ιστοσελίδας της τουριστικής επιχείρησης.
  4. Το περιεχόμενο, άρθρα, φωτογραφίες, video πρέπει να μοιράζεται στις κύριες social πλατφόρμες. Instagram, Facebook, Youtube, Pinterest κ.ο.κ.
  5. H παρουσία της τουριστικής επιχείρησης πρέπει να είναι συνεχής, ακόμα και όταν δεν λειτουργεί.
  6. Όλα τα ψηφιακά δεδομένα είναι μετρήσιμα και πρέπει να αξιοποιηθούν για συμπεράσματα και χάραξη στρατηγικής.
  7. Ο καθορισμός ενός προϋπολογισμού διαφήμισης και προώθησης της τουριστικής επιχείρησης είναι απαραίτητος για την ανάπτυξή και προώθηση των κρατήσεων και υπηρεσιών της.

Δόθηκαν αναλυτικά, εξηγήσεις και παραδείγματα από τους ομιλητές, στελέχοι μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών  που υποστηρίζουν όλα τα παραπάνω. 

Έδωσαν έμφαση στην καλή και ποιοτική φωτογράφιση, αναφέρθηκε πως το κόστος είναι γύρω στα 1500 με 2000 ευρώ.

Κατασκευή μιας μοναδικής ιστοσελίδας κατά προτίμηση και όχι έτοιμα themes, με κόστος να ξεκινάει από τα 4000 ευρώ και να φτάνει μέχρι και 30.000 ευρώ. Με booking engine με ξεχωριστά κόστη συντήρησης και προμηθειών για τις κρατήσεις σας.

Δημιουργία μοναδικού περιεχομένου και μάλιστα σε διάφορες γλώσσες και διαφημίσεις προώθησης στο google & facebook & social media με budgets των 30.000 ευρώ ετησίως.

Πως όμως μια μικρή και πολύ μικρή τουριστική επιχείρηση θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στον ανταγωνισμό και σε τόσο μεγάλα έξοδα?

 

Αυτό που κοστίζει πραγματικά είναι ο χρόνος. Κάντε ότι μπορείτε μόνοι σας, με τους συνεργάτες και υπαλλήλους σας. 

Υπάρχουν όλα τα εργαλεία και μάλιστα είναι δωρεάν μιας και τα παρέχουν όλα τα social media στις διαφημιστικές τους πλατφόρμες και φυσικά η google που δίνει δωρεάν πρόσβαση σε στατιστικά εργαλεία όπως το google analytics και στην διαφημιστική της πλατφόρμα google ads.

Τόσο η google όσο και το facebook έχουν όλες τις πληροφορίες και μάλιστα με videos, για το πως θα διαφημιστείτε, πως θα δείτε τα στατιστικά σας, πως μπορείτε να μοιράζεστε περιεχόμενο και φυσικά πως θα επικοινωνήσετε με τους υποψήφιους πελάτες σας.

Πριν απευθυνθείτε σε μια διαφημιστική εταιρεία, αφιερώστε λίγο χρόνο για να επεκτείνετε τις γνώσεις σας και να κατανοήσετε την ψηφιακή σας προβολή και τον τρόπο που λειτουργούν οι πελάτες - επισκέπτες για να κάνουν κράτηση.

  1. Το research & planning του υποψήφιου πελάτη σας, κρατάει στατιστικά και τρεις μήνες. Δηλαδή το διάστημα που “ονειρεύεται” “dream phase” τις διακοπές του
  2. Το booking - conversion σαν τελικό στάδιο επιλογής και κράτησης στατιστικά διαρκεί μόλις 10 μέρες. 
  3. Η περίοδος των διακοπών του πελάτη - επισκέπτη, κατά μέσο όρο 7 μέρες, είναι πολύ σημαντική. Θα πρέπει σε αυτό το διάστημα να μείνει ευχαριστημένος, από τις υπηρεσίες σας, την γενική του εμπειρία με το location και φυσικά την συμπεριφορά σας απέναντι του, ώστε να νιώσει την φιλοξενία για την οποία πληρώνει.
  4. Μετά το πέρας της διαμονής του, η φάση του post travel μπορεί να έχει lifetime value, δηλαδή για μια ζωή, αν ο πελάτης έφυγε ευχαριστημένος.

Κατά την διάρκεια αυτής της φάσης, για τουλάχιστον 15 μέρες θα “ζει” τις διακοπές του, θα μοιράζεται τις εμπειρίες του, θα προτείνει σε άλλους το μέρος και την δική σας επιχείρηση και ίσως, να κάνει εκ νέου κράτηση για τις επόμενες διακοπές του σε σας πάλι!

Αναλυτικά, για την πρώτη φάση του dreaming, είναι σημαντική να δει στις αναζητήσεις στο google και στα social media και την δική σας επιχείρηση, χαράξτε λοιπόν μια διαφημιστική στρατηγική διάρκειας τουλάχιστον 4 μηνών για το brand awareness της επιχείρησης σας. Να είστε δηλαδή παρών, όταν ο πελάτης αναζητά μέρος για διακοπές και αν εμφανίζεται και εσείς στα αποτελέσματα του search της google.

H φάση του booking που είναι η πιο σημαντική γίνεται με retargeting του πελάτης μας. Τον στοχεύουμε και του εμφανίζουμε την διαφήμιση μας συστηματικά, για να του υπενθυμίσουμε πιο ενεργά την παρουσία μας, προτρέποντας τον να κάνει κράτηση.

Αξιοποιούμε δηλαδή τα στοιχεία - data, που συλλέξαμε κατά την περίοδο της διαφήμισης μας. 

Έχουμε αξιολογήσει κοινό - audience, έχουμε επιλέξει χώρες, ηλικιακές ομάδες. Έχουμε κάνει συγκριτικές δοκιμές, split testing, για να δούμε ποιες διαφημίσεις, με τι κείμενο και τι φωτογραφίες έχουν αποδώσει καλύτερα.

Οδηγούμε τον επισκέπτη στην ιστοσελίδα μας και βλέπουμε τι είδε, πόσο έμεινε και βλέπουμε στατιστικά πόσοι κάνουν κράτηση και πόσοι επικοινώνησαν μαζί μας.

 

Όλα αυτά προυποθέτουν μια γρήγορη, εύκολη στην χρήση ιστοσελίδα με σωστές πληροφορίες και καλή δομή. Φυσικά και την δική μας συνέπεια στο να απαντάμε άμεσα στον πελάτη που έχει απορίες  και ζητά πληροφορίες.

Συλλέξτε κριτικές, επιδιώξετε reviews, δείξτε τις κριτικές στην ιστοσελίδα σας, το social proof είναι μεγάλος παράγοντας επιτυχίας για την οικοδόμησης εμπιστοσύνης - trust, ώστε ο πελάτης να επιλέξει εσάς.

Κρατήστε τα στοιχεία του πελάτη και στείλτε του ενημερώσεις και προσωποποιημένες ευχές συστηματικά,  με newsletter. Το newsletter έχει στατιστικά τεράστια ποσοστά επιτυχίας μετατροπών - conversion σε πώληση! 

Θυμίστε του την παρουσία σας,  δελεάστε τον να έρθει ξανά με, προσφορές, δώστε του χρήσιμες πληροφορίες, για εκπτώσεις και κίνητρα, για την π.χ. χαμηλή σεζόν ή για το καθολικό Πάσχα και άλλες περιόδους διακοπών των πελατών σας ανά χώρα.

 

Με είκοσι χρόνια εμπειρία στη κατασκευή, υποστήριξη και πλέον και πιστοποιημένη γνώση στην προώθηση ιστοσελίδων και με το αντικείμενο των σπουδών μου, το τουριστικό marketing, θα χαρώ να επικοινωνήσω μαζί σας για την χάραξη της δικής σας διαφημιστικής στρατηγικής.

 

Με πολύ χαμηλό κόστος και με εκπαίδευση που μπορώ να σας παρέχω, μπορείτε και εσείς να διαχειρίζεστε τους διαφημιστικούς σας λογαριασμούς, να τρέχετε διαφημίσεις και να κάνετε κρατήσεις απευθείας από την δική σας ιστοσελίδα.

 

Υποστηρίζω την δημιουργία δικού σας channel manager, ώστε αυτόματα να ενημερώνονται όλες οι μεγάλες πλατφόρμες για τις κρατήσεις σας, από και προς την ιστοσελίδα σας για την αποφυγή διπλών κρατήσεων. 

 

Γιώργος Καστριτσέας

Digital Marketing Services

Έχετε Online Booking?

Θέλετε κρατήσεις booking - απευθείας από την ιστοσελίδα σας?

Επικοινώνησε για την δική σου Ιστοσελίδα.
Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος σου!

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ
Κέρδισε Χρόνο.

Contact Us
contact data
website
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ *
reCAPTCHA
+30 211 1828738
Αγίου Ιωάννου 18 20
Αθήνα 15342
support@kastritseas.gr
© 2020 kastritseas.gr
cross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram